wtorek, 25 sierpnia 2015

Hejka! ♥
Do rozpoczęcia roku szkolnego został zaledwie tydzień, a dopiero co odliczaliśmy dni do wakacji.
Czas leci na prawdę szybko. Trzeba mieć jednak nadzieję, że ten rok szkolny minie nam tak prędko jak nasze upragnione lato. Jestem załamana tym, że za kilka dni zacznie się nauka, prace domowe itp.
Jedyne co mnie cieszy, to to że spotkam swoich przyjaciół, z którymi nie miałam okazji spotkać się w wakacje i wycieczka klasowa nad morze. Postaramy się z Sylwią zrobić jakieś zdjęcia.
W ogóle to nawet nie macie pojęcia jak bardzo jestem na siebie zła. Moje udzielanie się na blogu, a raczej jego brak to jakaś tragedia. Praktycznie zawsze jest tak, że jak chce już tutaj napisać to nagle rezygnuje, bo stwierdzam, że albo nie mam zdjęć, albo nie wiem o czym mam napisać.
Na dole zamieszczam wam zdjęcia z wakacji u Sylwii. :)
Piszcie jak spędziliście wakacje i czy też jesteście tak samo jak ja załamani, że już niedługo szkoła!











8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy!
    http://dryclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie możemy się załamywać, spoko damy radę, większość z nas wraca teraz do szkoły :) Bardzo fajne zdjęcia, kojarzą mi się typowo z wakacyjnym klimatem ;)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przeciwnie! Nie mogę się doczekać szkoły! Z kilkoma osobami z mojej klasy w wakacje widziałam się z 2 razy i ubolewam. Moja klasa jest najlepszą klasa na świecie xd Bardzo brakuje mi nauczycieli, tak xd Przyjaciół, lekcji przerw haha tego wszystkiego! Jest to mój ostatni rok w szkole i chce go wykorzystać jak najlepiej :) Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony też się cieszymy, że wracamy, no ale nie lubimy nauki :D

      Usuń
    2. Z jednej strony też się cieszymy, że wracamy, no ale nie lubimy nauki :D

      Usuń
  5. ZAOBSERWOWAŁAM :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2015/08/samozwancza-kreatywnosc.html

    OdpowiedzUsuń