poniedziałek, 31 sierpnia 2015

GOODBYE HOLIDAYS, BACK TO SCHOOL

Został nam już tylko jeden dzień wakacji. Nie za bardzo chciałam pisać tego posta, bo nie chciałam myśleć o szkole, jednak mi to nie wyszło. Moja szafa jest już zapchana zeszytami i książkami. Plecak leży w rogu i czeka aż będzie razem ze mną mógł iść do szkoły.
Powiem wam, że te wakacje zleciały naprawdę szybko. Nie mogę uwierzyć, że już w środę zaczniemy po raz kolejny spędzać w szkole po kilka godzin dziennie.
Nie mówiąc już o szkole to wybiło nam 51 obserwacji! Czekałam na tą chwile aż będzie was równe 50, a jest nawet więcej hahaha. Bardzo wam dziękujemy. ♥ Nawet nie macie pojęcia jak bardzo mnie to cieszy. Teraz tylko czekać na 100 obserwacji, a wtedy to w ogóle będzie wooow!

                 Nie mam pojęcia o czym jeszcze mam napisać, także już kończę i do napisania. <3 /Inga.



4 komentarze:

  1. Ja też nie mam ochoty myśleć o szkole..:(( A to już za kilka godzin :((
    Gratuluję 50 obserwacji :))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajni ulubieńcy :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że mam jeszcze te kilka tygodni wakacji ;D Trzymam kciuki, żebyś przetrwała ten straszny okres którym jest szkoła !

    OdpowiedzUsuń