środa, 15 lipca 2015

This is us

Hej ;) Dziś post o filmie, który niedawno obejrzałam. Jest to ,,This is us,, czyli opowieść o bardzo znanym zespole, One Direction. Od razu mówię, że nie jestem jakąś wielką fanką 1D, po prostu zwyczajnie ich lubię. Pewnie większość z was widziała ten film dawno, ale ja z nudów postanowiłam włączyć go kilka dni temu. Myślałam, że będzie on nudny i nawet nie obejrzę go do końca, ale naprawdę pozytywnie mnie zaskoczył. W dużej części pokazane są tam po prostu ich koncerty i kiedy je oglądałam miałam gęsią skórkę, a to u mnie zdarza się bardzo rzadko ;o Do tego jeszcze prawie się popłakałam kiedy wypowiadali się ich rodzice. Takie życie sławnej osoby musi być ciężkie... Widuje się z rodziną raz na rok, nie ma czasu na odpoczynek, ciągle tylko trasy koncertowe i to, że trudno znaleźć osobę, która go pokocha tak naprawdę, nie dla pieniędzy. Dołączam tu właśnie wypowiedź Liama o tym: ,,Martwię się czy uda mi się spotkać szczerą osobę, która będzie tylko dla mnie. Chcę być lubiany za to, jaki jestem. Trudno jest nie zastanawiać się, czy ta osoba lubiłaby mnie gdybym nie miał tego wszystkiego.,, W 100 % się z tym zgadzam.
Podsumowując, dzięki temu filmowi nabrałam chyba więcej szacunku do tego zespołu i nawet teraz częściej będę ich słuchać. W skali od 1 do 10, ,,This is us,, oceniam na 8 :)
A Wy? Oglądaliście/chcecie obejrzeć ten film? W komentarzach możecie podzielić się z nami wrażeniami po nim :)
Papa :* /Livi.

1 komentarz:

  1. Nie oglądałam. :/

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń